mandag 18. januar 2010

DECOUPAGE - GAMMEL VASE

1000 takk for de hyggelige kommentarene til det
lille mini kurs i Decoupage jeg laget.
Håper det lille kurse kan være til glede for noen der ute i blogglandia.
Jeg har i alle fall mye glede av denne hobbyen,
ja så mye at jeg gikk tom for decoupage finish.
Brukt opp en stor boks :-)) men jeg har bestilt ny.
----------
Forandring fryder :-))
Dette er vasken jeg skrev om i forje innlegg.
Dere kan se i midten på bilde under hvordan den så ut før jeg
begynte å dekorere den.
Jeg har brukt serviett som ligner svart blonde med hvit bunn.
Oppe har jeg dekorert med en gammel hvit blonde,
nede er det en liten bit av sikk sakk bord.
Plastperler med flat bakside og noen sommerfugler til pynt.

Ønsker dere alle sammen en riktig fin mandag.

Klem fra Seascape

8 kommentarer:

  1. Jøss For en kjempegod ide;))
    Jeg har noen slike vaser gjemt unna pga fargene
    som ikke tiltaler meg..
    Vel for øyeblikket går tiden med til strikk - men når det våres så skal jeg prøve meg på din "skole" steg for steg;)
    Takk for at du lager kurset og deler;)
    Ha en knallfin og kreativ uke;)
    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  2. hei,
    såå nydelig en vase du har laget,tusen takk for ideer,du er utrolig kreativ,det gir så masse glede å besøke deg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så lekker den vasen ble ! Du gir så mange ideer
    med din kreativitet! Ha en fin kveld;) Klem!

    SvarSlett
  4. Ja det ble er flott forandring. Fra en brun, kjedelig vase til en flott dekorert.
    Koselig at du vil være med på min trekning. Lykke til :)

    SvarSlett
  5. Her var det mye fint. Og så kreativ du er med alt du lager.
    Skånevik er en nydelig plass. Hilsen en ikke langt unna ;)

    SvarSlett
  6. Den vasen ble riktig flott!
    Takk for ideene du deler med ogg ;)

    SvarSlett
  7. olala for ett lekkert glass! tror jeg aldri har sett glass dekorert slik, så kreativt! Så koselig du har "trukke" lodd hos meg, blir spennende å se hvem som vinner;-)

    SvarSlett