søndag 20. mars 2011

SEASCAPE'S BLOMSTER og ROSE VARIANT

Ja nå har jeg sortert bilder og nå skal jeg overøse deg med bilder :-))
Håper du ikke blir lei.
Her er mitt første forsøk på rose varianten.
Jeg ser ikke bort i fra at det også kommer andre varianter, de er i alle fall i fantasien min :-))
Siden vi hadde så nydelig vår vær her i går, pyntet jeg ved trappen.


Kaninen ligger her og later seg i Seascape's blomster eng.

Jeg kunne tenke meg og bare sitte her og hekle disse, for de er morsomme å lage.
Men denne uken som kommer må jeg lage års priser for hunde klubben. Kjedelig arbeid men det må gjøres.







Jeg ønsker deg en riktig kreativ uke.

17 kommentarer:

  1. Fy søren, rålekre blomster!! Disse kan du jo pynte både ute og inne med!

    SvarSlett
  2. Åhh, der er kjempeflotte... :O)

    Så koselig at du har lyst til å være med på Bestemor-SWAPen. Nå kan du melde deg på via bloggen min... :O)

    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  3. Så nyyydelige blomster du har laget, fortryllende fine er de. Skjønner godt at du vil pynte ute med de. Her har skattene mine fått plass i kjøkkenhyllene, og ja...de kom hele frem alle sammen, så tusen takk nok en gang. Hmmm...kunne du tenke deg å dele oppskriften på blomstene med meg tro...jeg er bare så svak for sånne flotte hekleblomster i alle varianter. Går det forresten bra med alle firbeinte? håper å få se bilde av de etterhvert.
    Ha en sprudlende fin uke!
    Klem Cille

    SvarSlett
  4. De var bare helt nyydelige! De er nok fine ute ved trappen no som våren er her:):)

    SvarSlett
  5. Så Kjekt med mangen bilder! Du er så utrolig flink og jeg blir litt misunnelig på alt du får til å lage;)Det er en stor gave i livet å og ha hode til å utfolde seg så kreativt som du gjør:)Kjempemoro å følge med på bloggen din. Klem fra Ellen.

    SvarSlett
  6. Nydelege!! Så kjekt å pynte med slike!

    SvarSlett
  7. Blomstene var rett og slett,bare helt nydelige.

    SvarSlett
  8. Men disse fantastiske blomstene kan jo godt være årspriser i en hundeklubb vel??? =)
    Superfine!

    SvarSlett
  9. Jøjje meg! Så lekre blomster! De pynta skikkelig opp ja!:D

    SvarSlett
  10. Jeg har sendt deg en mail :)

    Så nydelige hekleblomster! Fine å pynte med både ute og inne :)

    SvarSlett
  11. Jeg gir meg over for din kreativitet!
    Vakkert og stilig!
    Takk for varme tanker!
    Klem!

    SvarSlett
  12. Jeg blir ikke lei... Bare LEKKERT alt sammen!

    SvarSlett
  13. Så nydelige blomster!
    Og alt det andre du hekler og!

    SvarSlett
  14. Så masse nydelig du lager!
    Herlige blomster:)

    Fin ettermiddag til deg!

    SvarSlett
  15. Tusen takk alle sammen, klemmmm :-)
    Når det gjelder oppskriften må jeg komme tilbake til den senere.

    SvarSlett